İletişim
Türkçe English

2020 yılı itibariyle yaklaşık 4 milyar mail adresi aktif olarak kullanılmakta. Bir başka deyişle, dünya nüfusunun yarısından fazlası en azından bir e-mail adresine sahip. İş, eğitim, alışveriş, sosyal medya platformlarına üyelik, uzaktaki insanlarla iletişim kurmak gibi pek çok farklı sebeple edindiğimiz e-mail hesabımızı hemen hepimiz gün içinde en azından bir defa kontrol ediyor, hatta kimi iş süreçlerini e-mail üzerinden tamamlıyoruz.

Bu kadar aktif olarak kullanılan bir mecrada markanızın yer almasını istemez misiniz? Potansiyel müşterilerinizle Google e-mail üzerinden iletişim kurmak, hedef kitlenize erişmek ve markanızın bilinirliğini arttırmak istiyorsanız, Google Gmail Reklamlarına yakından bakalım!

Kullanıcıların gelen kutusuna düşen Google Gmail Reklamları ile işletmenizin geleceğini şekillendirecek, sitenizin trafiğini arttıracak ve satışlarınızı yükselteceksiniz.

Gmail Reklamları Nedir?

Gmail Reklamları Nedir?

Gmail Reklamları, Google’ın en bilinen ve en popüler servislerinden biri olan Gmail aracılığıyla potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı sağlar. Her ay milyarlarca kullanıcının aktif olarak kullandığı Gmail servisi ile dünyanın dört bir yanından, her yaştan internet kullanıcılarına markanızı tanıtabilirsiniz.

Gmail Reklamları interaktiftir ve kullanıcıların gelen kutusunun “Tanıtımlar” ve “Sosyal” sekmelerinde yer alır. Okunmamış yeni mail formatında görünen bu reklamlar, gelen kutusunun en üstünde yer alarak kullanıcının dikkatini zorlanmadan çeker.

Gmail Reklamlarının standart reklamlardan farkı, kullanıcılara göre kişiselleştirilebilir olmasıdır. Böylece hedef kitlenizle daha samimi ve özgün bir iletişim kurabilir, potansiyel müşterilerinizle işletmeniz arasında kolaylıkla duygusal bir bağ inşa edebilirsiniz.

Gmail reklamlarında da Google Görüntülü Reklam Ağı’nın sunduğu hedefleme seçeneklerini kullanabilir, reklamlarınızın en doğru kişilere en doğru zamanda gösterilmesini sağlayabilirsiniz.

Gmail reklamları, Google’ın Kişiselleştirilmiş Reklam Politikası’na uymak zorundadır. Bu yüzden reklamverenler Kişiselleştirilmiş Reklamcılık kategorilerini kullanamazlar. Gmail reklamları, bazı durumlarda kullanıcılarının güvenliğini sağlamak adına Gmail Reklamlarındaki yetişkinlere özel içerikleri sınırlandırabilir. Gmail Reklamında sunduğunuz bilgilerin tamamı gerçek olmalı, yanıltıcı olmamalıdır. İşletmenizin adı açıkça belirtilmelidir. Gmail Reklamlarında üçüncü taraf reklam yayını ve animasyonlu resimler/animasyon efektlerine izin verilmemektedir.

Gmail Reklamlarının İşletmelere Faydası Nedir?

Gmail Reklamlarının İşletmelere Faydası Nedir?

Gmail Reklamları, e-mail marketinge göre çok daha hızlı ve etkilidir zira gelen kutusunun en üstündeki pozisyonuyla gözden kaçması neredeyse imkansızdır, video ve metin gibi farklı medyaları kullanarak hedef kitlenin ilgisini kolaylıkla çeker ve hedef kitlenizi web sitenize yönlendiren linklemeler içerebilir.

Gmail Reklamları, işletmelere çok gelişmiş bir hedefleme sunmaktadır, böylece reklamınızın ne zaman kime gösterileceğini titizlikle ayarlayarak geri dönüş oranlarını maksimize edebilirsiniz. Gmail Reklamları kullanıcılarla etkileşime girme yeteneği ile öne çıkar, maliyeti diğer Google reklamlarına kıyasla daha düşüktür ve tıklama oranları yüksektir. Mail datasını kullanarak kaliteli trafik sağlamanın yanında dönüşümü de yüksektir.

Gmail reklamlarına dair en dikkat çekici özellik, kullanıcılar tarafından kaydedilebiliyor ve diğer kullanıcılara yönlendirilebiliyor oluşudur. Böylece reklamınız için ürettiğiniz içerik, ekstra bir dolaşım ömrü de kazanmış olur.

Gmail Reklamları Nasıl Çalışır?

Gmail Reklamları Nasıl Çalışır?

Gmail Reklamları, posta kutunuzda bulunan Öncelikli E-postalar sistemine benzer bir çalışma prensibine sahiptir. Google, kullanıcıların yazışmalarını inceleyerek ilgi alanlarını ve eğilimlerini saptadıktan sonra kullanıcılara bu alanlara ve eğilimlere uygun Gmail reklamlarını gösterir. Böylece Gmail reklamlarında yüksek bir geri dönüş ve etkileşim oranı yakalanır.

Kullanıcılar Gmail Reklamlarına tıkladığında ya yeni bir pencerede özelleştirilmiş bir açılış sayfasına yönlendirilirler ya da reklam bir e-mail boyutuna genişleyerek metin, fotoğraf, video gibi çeşitli ögeleri kullanıcının önüne serer. Kullanıcılar bu genişletilmiş reklamlarla etkileşime girebilir: Videoları oynatabilir, web sitenize giden bağlantıyı tıklayabilir, form doldurabilir, uygulama mağazasına giderek uygulamanızı indirebilir.

Mobile entegrasyonu dikkatle yapılmış Gmail Reklamları, her cihazda ve işletim sisteminde estetik görünür ve kullanım kolaylığı sağlar. Hedef kitleniz reklamınızı masaüstünde, mobilde ya da uygulamada kolaylıkla açabilir ve görüntüleyebilir.

Yayına almadan önce dilerseniz siz de Google Ads ön izlemeleri ile reklamınızın farklı platform ve cihazlarda nasıl görüneceğini görebilir, dilerseniz düzenlemeler yapabilirsiniz. Reklamınızın iOS veya Android cihazlarda nasıl görüneceğini yine ön izleme seçeneğinden kontrol edebilirsiniz.

 

Gmail Reklamları Nasıl Oluşturulur?

Gmail Reklamları Nasıl Oluşturulur?

Gmail Reklamları oluşturmak için Google Ads hesabına sahip olmalısınız. Google Ads panelinden Görüntülü Reklam Ağını, açılan menüden de Gmail Kampanyası’nı seçmeniz gerekmektedir. Gmail reklamlarında da tıpkı görüntülü reklamlardaki gibi hedefleme yapabilirsiniz (ilgi alanı, yaş, cinsiyet, lokasyon, vb.).

Gmail reklamlarınızı gösterişli ve şık bir hale getirmek için video, fotoğraf, form, tıkla ara (sadece mobilde mümkündür), uygulama indirme (sadece mobilde mümkündür), dinamik içerik, çoklu etkileşim ve standart HTML imkanlarından yararlanabilirsiniz. Farklı Gmail reklam türlerini kullanarak hedef kitlenizin reklam deneyimini kişiselleştirebilirsiniz.

Gmail Reklamları Nasıl Ücretlendirilir?

Gmail Reklamları Nasıl Ücretlendirilir?

Gmail Reklamları, tıklama başına ücretlendirilir. Gelen kutusunda reklamı gören kullanıcı, reklama tıkladığında ve ana görseli görüntülediğinde tıklama başı maliyet ödenir. Tekil her kullanıcıya aynı reklamı 30 gün içinde maksimum 10 kere göstermenize olanak tanıyan Google Reklamları, işletmenizin reklam bütçesine uygun pek çok çözüm alternatifi sunmaktadır.

Dijital Karma ile Hedef Kitlenize Her An, Her Yerden Ulaşın!

Dijital Karma ile Hedef Kitlenize Her An, Her Yerden Ulaşın!

Dijital Karma’nın deneyim ile uzmanlığı bir araya getiren yaklaşımıyla Gmail Reklamlarında dikkat çeken bir oyuncu olmaya ne dersiniz? Dijital Karma’nın desteğiyle hedef kitlenize her an her yerde ulaşın, özgün ve yaratıcı reklam çözümleri ile potansiyel müşterilerinizin kalbini kazanın.

Benzer Hizmetler
Google Arama Ağı Reklamları
Metin, dinamik arama, görsel ve video formatlarında reklam vermenize olanak tanıyan Arama Reklam Ağı...
Devamını Oku
Google Alışveriş Reklamları
Ürünlerinizin Google arama sonuçları sayfasının ilk sırasında listelenmek istiyorsanız, Google Alışv...
Devamını Oku
Google Yeniden Pazarlama Reklamları
Yeniden hedefleme (re-targeting) olarak da bilinen yeniden pazarlama (re-marketing) reklamları, site...
Devamını Oku
Teklif Al
Telefon WhatsApp Harita E-posta