İletişim
Türkçe English

Dünyanın dört bir yanında 2 milyondan fazla web sitesinin dahil olduğu Görüntülü Reklam Ağı, tüm internet kullanıcılarının %90’ına ulaşmakta. Siz de bu ağdan faydalanarak markanızın yeni müşterilere ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Google Görüntülü Reklam Ağı (Google Display Network) ile potansiyel müşterilerinize YouTube, Gmail gelen kutusu, mobil uygulamalar gibi farklı mecralar üzerinden ulaşabilirsiniz. Reklamlarınızın alışveriş, hobi, yaşam stili gibi farklı temalara sahip web siteleri ve mobil uygulamalarda yer almasını sağlayabilir ya da hedef kitlenizi detaylı bir şekilde seçebilirsiniz.

Google Görüntülü Reklam Ağı Nedir?

Google Görüntülü Reklam Ağı Nedir?

Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN), reklamlarınızı dilediğiniz kişilere, dilediğiniz yerde (Gmail hesabı, YouTube videoları, web siteleri, vb.) göstermenizi sağlar. Google Görüntülü Reklam Ağı ile potansiyel müşterilerinize hem Gmail hesapları hem de en sık ziyaret ettikleri web siteleri üzerinden ulaşabilirsiniz. Detaylı hedefleme seçenekleri sunan Görüntülü Reklam Ağı ile mesajınızı internette stratejik bir şekilde konumlandırabilir ve potansiyel müşterileriniz ile doğru yerde, doğru zamanda iletişim kurabilirsiniz.

Google Görüntülü Reklam Ağı ile;

  • Yeni müşteriler kazanabilirsiniz,
  • Var olan müşterileriniz ile olan iletişiminizi güçlendirebilirsiniz,

  • Sitenizi geçmişte ziyaret eden potansiyel müşterilerinizin ilgisini taze tutabilirsiniz,

  • Google’ın otomasyon algoritmaları, hangi müşterilerin reklamlarınıza olumlu tepki verdiğini takip eder ve gelecekte reklamlarınızı bu gruba uyan müşterilere daha sık gösterebilirsiniz. Böylece reklam alanınızı ve bütçenizi daha etkili bir şekilde kullanmış olursunuz.
Görüntülü Reklam Ağı Formatları Nelerdir?

Görüntülü Reklam Ağı Formatları Nelerdir?

Dört farklı reklam formatı sunan Google Görüntülü Reklam Ağı ile işletmenizin ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap verecek reklamlar yaratabilirsiniz:

Duyarlı Görüntülü Reklamlar: Duyarlı Görüntülü Reklamlar ile Google Görüntülü Reklam Ağı’nda işletmenize özel, dikkat çekici reklamlar oluşturmak çok kolay. Tek yapmanız gereken reklam metnini girmek ve dilediğiniz görselleri eklemek. Bu aşamada isterseniz kendi görsellerinizi kullanabilir, isterseniz de Google’ın resim kitaplığından ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Siz reklam bannerınızı oluşturduktan sonra Google, reklamlarınızı sizin için optimize ederek reklam bütçenizden mümkün olan en yüksek geri dönüşü almanızı sağlar. 

Yüklenen Resim Reklamlar: Google reklamlarınız üzerinde daha fazla kontrole sahip olmak isterseniz, Yüklenen Resim Reklamlar’ı tercih edebilirsiniz. Bu reklamları HTML5 olarak düzenlemeniz mümkündür.

Etkileşim Reklamları: YouTube ve Görüntülü Reklam Ağı’nda potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekecek özgün resim ve videoları kullanabilirsiniz.

Gmail Reklamları: Gmail reklamları, Gmail kullanıcılarının gelen kutularında e-mail formatında gösterilir. Gmail reklamlarında görsel, web sitesi linki, dikkat çeken metinler kullanarak hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.

Görüntülü Reklamların İşletmelere Faydası Nedir?

Görüntülü Reklamların İşletmelere Faydası Nedir?

Google Görüntülü Reklam Ağı, işletmelere dikkat çekici görseller kullanma imkânı tanır. Potansiyel müşterilerinizin ilgisini çekmek ve merakını cezbetmek için şık banner’lar, gösterişli videolar kullanabilirsiniz.

Hedef kitleniz sonuçlarda sizin gösterileceğiniz aramalar yapmasa da Görüntülü Reklam Ağı ile onlara kolayca en sık kullandıkları sitede, mail hesaplarında ve YouTube gibi Google mecralarında doğal (native) reklamlar ile ulaşabilirsiniz.

Dilerseniz de dinamik lightbox reklamları ile hedef kitlenize markanızı tanıtabilirsiniz. Birden fazla görsel ve/veya video içeren lightbox reklamları, üzerine tıklandığında büyüyerek internet kullanıcılarının dikkatini çekmeyi sağlar.

Google Görüntülü Reklamları hem marka bilinirliğinizi arttırmak, hem de site ziyaretlerini satışa dönüştürmek için yeniden pazarlama hedefleriniz doğrultusunda da kullanabilirsiniz.

Google Görüntülü Reklamlar Nasıl Çalışır?

Google Görüntülü Reklamlar Nasıl Çalışır?

Google Görüntülü Reklamlar, Google Görüntülü Reklam Ağı’nın bir parçası olan 2 milyondan fazla web sitesinde internet kullanıcıları ile buluşmaktadır. Bu sitelerin yanı sıra Google iş ortakları, Google aramaları ve YouTube’da da görüntülü reklamlarınızı konumlandırabilirsiniz.

Görüntülü reklamlarınızı dilerseniz metin, resim, video ya da HTML5 ile zenginleştirebilir, dilerseniz de lightbox seçeneğini değerlendirebilirsiniz. Böylece pek çok farklı site ve mecrada potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekebilir ya da yeniden pazarlama hedeflerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Google Görüntülü Reklamları yeniden pazarlamaya entegre edebileceğiniz gibi ayrıca dinamik GDN opsiyonunu da tercih edebilirsiniz.

Google Görüntülü Reklamlar (GDN) Nasıl Fiyatlandırılır?

Google Görüntülü Reklamlar (GDN) Nasıl Fiyatlandırılır?

Google Görüntülü Reklamlar, kampanya hedeflerinize göre tercih edebileceğiniz farklı teklif türleri sunmaktadır.

Gelişmiş Tıklama Başına Maliyet: Manuel TBM içeren bu teklif, dönüşümleri arttırmak için tekliflerinizi sizin için otomatik ayarlar. Bu modelde kendi maksimum TBM’nizi kendiniz belirlersiniz.

İşlem Başına Maliyet: Bu modelde edinme başına maliyet hesaplanmaktadır.

Reklam Harcamalarından Elde Edilen Gelir Hedefi: Dönüşüm değerini arttırmayı hedefleyen bir modeldir.

Görüntülenebilir Bin Gösterim Başına Maliyet: Bu model, reklamlarınızın gösterimlerine odaklanmaktadır.

Google Görüntülü Reklamlar (GDN) Nasıl Oluşturulur?

Google Görüntülü Reklamlar (GDN) Nasıl Oluşturulur?

Google Görüntülü Reklamları oluşturmak çok kolaydır. Google tarafından önceden belirlenmiş ölçülere uygun olarak hazırladığınız görseller ve/veya videoları Google Görüntülü Reklam bannerı olarak kullanabilirsiniz.

Hedeflemenizi dilerseniz ilgi alanına ya da beğenilere göre (spor, hobi, tatil, yaşam stili gibi), dilerseniz hedef kitlenize göre (genç anneler, spor ürünleri satın alanlar, üniversite öğrencileri gibi), dilerseniz de konuma göre (İstanbul, Beşiktaş, Ege Bölgesi gibi) yapabilirsiniz.

Dijital Karma ile Google Görüntülü Reklam Ağı’nda Öne Çıkın!

Dijital Karma ile Google Görüntülü Reklam Ağı’nda Öne Çıkın!

Dijital Karma’nın desteği ile Google Görüntülü Reklam Ağı’nda işletmenizi öne çıkartabilir, potansiyel müşterilerinizle iletişime geçebilir ve markanızın bilinirliğini arttırabilirsiniz.

Hizmetlerimiz arasında yer alan düzenli hedef kitle optimizasyonu, hedef sayfa optimizasyonu, reklam saat aralığı ve lokalizasyon optimizasyonu, aylık raporlama ve aylık değerlendirmeler ile Google Görüntülü Reklam Ağı’nda fark yaratacak, işletmenizi bir üst lige taşıyacaksınız.

Benzer Hizmetler
Google Arama Ağı Reklamları
Metin, dinamik arama, görsel ve video formatlarında reklam vermenize olanak tanıyan Arama Reklam Ağı...
Devamını Oku
Google Yeniden Pazarlama Reklamları
Yeniden hedefleme (re-targeting) olarak da bilinen yeniden pazarlama (re-marketing) reklamları, site...
Devamını Oku
YouTube Reklamları
Siz de internetin en çok tıklanan ikinci sitesi YouTube’da reklam vermek ya da YouTube reklamları ha...
Devamını Oku
Teklif Al
Telefon WhatsApp Harita E-posta