İletişim
Türkçe English

Google Arama Ağı, reklamlarınızın yer alabileceği web sitelerinden ve mobil uygulamalardan oluşmaktadır. Google Arama Ağı reklam modelini seçtiğinizde reklam içeriğiniz, ilgili anahtar kelimeleri kullanarak arama yapan internet kullanıcılarına arama sonuçları sayfasında gösterilir.

İşletmenizin potansiyel müşterileri ile doğru zamanda doğru yerde buluşmasını sağlayan Google Arama Ağı Reklamları ile sitenizin trafiğini ve satışlarınızı yükseltebilir, markanızın bilinirliğini arttırabilirsiniz. Metin, dinamik arama, görsel ve video formatlarında reklam vermenize olanak tanıyan Arama Reklam Ağı ile reklam bütçenizi aşmadan etkili kampanyalar yürütebilirsiniz.

Google Arama Ağı Reklamı Nedir?

Google Arama Ağı Reklamı Nedir?

Google Arama Ağı Reklamı, Google’ın arama özelliğine sahip platformlarında markanızın tanıtımını yapmanıza olanak tanıyan bir sistemdir. Google Arama Ağı üzerinden verdiğiniz reklamlar pek çok farklı formatta olabilir: Görsel, lightbox, video, metin, dinamik arama ve benzeri.

Reklamlarınız, Google’ın pek çok platformunda potansiyel müşterilerinize ulaşabilir. Dilerseniz Google Play’de uygulamanızı tanıtmak için, dilerseniz de Google Shopping, Google Images, Google Maps platformlarında reklam verebilirsiniz.

Google Arama Ağı Reklamlarının İşletmelere Faydası Nedir?

Google Arama Ağı Reklamlarının İşletmelere Faydası Nedir?

Google Arama Ağı Reklamları, işletmenizin potansiyel müşterilerinize ulaşmasını hedefler. Arama ağı reklamlarını kampanyanıza entegre ettiğinizde, sayısı milyonları bulan Google Arama Ağı iş ortakları web sitelerinde işletmenizin reklamı gösterilir. Böylece markanızı yeni kitlelere tanıtırken yeni müşteriler de kazanırsınız.

Google Arama Ağı Reklamları, işletmelere benzersiz bir tanıtım imkânı sunar. İşletmenizin reklamları, yaptığınız işe ya da verdiğiniz hizmete dair anahtar kelimeleri arayan internet kullanıcılarının karşısına çıkar. Bir başka deyişle işletmenizin reklamları, sektörünüze ya da ürününüze halihazırda ilgi gösteren bireylere gösterilir. Böylece reklamlarınız sayesinde web sitesi trafiğinizi arttırabilir, hatta yeni müşteriler kazanma olasılığınızı yükseltebilirsiniz.

Google Arama Ağı üzerinde işletmenizin reklamları, kampanyanızın süresine ve hedeflemenize göre on binlerce internet kullanıcısına gösterilir fakat yalnızca reklamınız tıklandığında ödeme yaparsınız. Böylece reklam bütçenizi aşmadan pek çok internet kullanıcısına ulaşır, markanızın bilinirliğini arttırırsınız.

2000’li yıllarda AdWords ve AdSense’in Google ürünleri arasında yerini almasıyla beraber tüm internet kullanıcılarının %90’ına ulaşmayı başaran Google reklamları ile işletmenizi yeni zirvelere taşıyabilirsiniz.

Google Arama Ağı Reklamları Nasıl Çalışır?

Google Arama Ağı Reklamları Nasıl Çalışır?

Google Arama Ağı Reklamları, anahtar kelimelere dayalı bir çalışma prensibine sahiptir. Google’ın en popüler reklam modeli olma özelliğini taşıyan Arama Ağı, işletmenize eşsiz bir erişim sağlar. Arama Ağı Reklamları ile internet kullanıcıları, işletmeniz ile ilgili (sizin seçtiğiniz) anahtar kelimeleri arattığında karşılarına sizin reklamınız çıkar. Arama Ağı, seçtiğiniz anahtar kelimelere benzer kelimeler, benzer söz dizileri ve yakın kelimeler aratıldığında da işletmenizin reklamını gösterir. Böylece mümkün olan en büyük kitleye işletmenizi tanıtırsınız.

Google Arama Ağı Reklamları Nasıl Fiyatlandırılır?

Google Arama Ağı Reklamları Nasıl Fiyatlandırılır?

Google Arama Ağı Reklamınızın arama sonuçlarında hangi sırada gösterileceği ya da hangi aramaların sonuç sayfalarında gösterileceği; reklam alaka düzeyi, teklif tutarınız, açılış sayfası deneyimi, beklenen tıklanma oranı gibi faktörler ile hesaplanan kalite puanına (ad rank) göre belirlenir. Reklamınızın fiyatı da yine tüm bu faktörler göz önünde bulundurularak hesaplanır ve açık artırma şeklinde belirlenir.

Google Arama Ağı Reklamları Nasıl Oluşturulur?

Google Arama Ağı Reklamları Nasıl Oluşturulur?

Google Arama Ağı’nda reklamınızı yayınlamadan önce kampanya stratejinizi belirlemeniz gerekir. Öncelikle reklam grubunuza karar vermeli, sonrasında da bu reklam grubu için bir plan geliştirmelisiniz. Yeterince iyi planlanmamış ve gerekli şekilde optimize edilmemiş Google Arama Ağı Reklamları, işletmeniz için epey maliyetli olabileceği gibi işletmenize herhangi bir getiri de sağlamazlar.

Arama Reklamlarınızı planlarken anahtar kelimelerinizi dikkatle seçmelisiniz. Hangi anahtar kelimeler arandığında işletmenizin reklamının çıkmasını istiyorsunuz? Buna karar verirken, internet kullanıcılarının bilgi almak amacıyla değil, satın almak amacıyla arama yaparken kullandığı anahtar kelimeleri tercih etmelisiniz.

Sonraki adımda ise anahtar kelimelerinize uygun, dikkat çekici reklam metinleri hazırlamalısınız.

Dijital Karma ile Google Reklamlarınızı Bir Adım Öteye Taşıyın!

Dijital Karma ile Google Reklamlarınızı Bir Adım Öteye Taşıyın!

İnternet deneyimlerinin %93’ü bir arama motorunda başlar. Arama motoruna dair süreçleri iyi yönetirseniz, bu deneyimler işletmenizin web sitesinde devam eder.

Dijital Karma’da potansiyel müşterilerinizin Google aramalarını satın almaya dönüştürmek için kampanya bazında düzenli anahtar kelime ve negatif anahtar kelime optimizasyonu, hedef sayfa optimizasyonu, reklam saat aralığı ve lokasyon optimizasyonu, aylık raporlama ve değerlendirme gibi hizmetler sunarız. İşletmenizi yeni zirvelere taşımak istiyorsanız, hemen bizimle iletişime geçin.

Benzer Hizmetler
Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN)
Dünyada 2 milyondan fazla web sitesine dahil olan Görüntülü Reklam Ağı'dan faydalanarak markanızın y...
Devamını Oku
Google Yeniden Pazarlama Reklamları
Yeniden hedefleme (re-targeting) olarak da bilinen yeniden pazarlama (re-marketing) reklamları, site...
Devamını Oku
YouTube Reklamları
Siz de internetin en çok tıklanan ikinci sitesi YouTube’da reklam vermek ya da YouTube reklamları ha...
Devamını Oku
Teklif Al
Telefon WhatsApp Harita E-posta