İletişim
Türkçe English

Pek çok pazarlama araştırmasına göre bir sitenin ziyaretçilerinin yalnızca %3’ü siteden ayrılmadan önce bir ürünü ya da hizmeti satın alıyor. Bunun yanı sıra tüketiciler, bir ürünü ya da hizmeti satın almadan önce tam 7 kez inceliyorlar. Bu sebeple web sitenizi ziyaret etmiş potansiyel müşterilerinize kendinizi hatırlatmanız ve onları web sitenize tekrar çekebilmeniz büyük önem taşıyor.

Yeniden hedefleme (re-targeting) olarak da bilinen yeniden pazarlama (re-marketing) reklamları, sitenizi geçmişte ziyaret etmiş internet kullanıcılarını hedefler. Sitenizi ziyaret etmiş kullanıcılar, internette dolaşırken farklı mecralarda (YouTube reklamları, haber siteleri, alışveriş siteleri, vb.) web sitenizin reklamını görürler. Böylece sizin sitenizi tekrar ziyaret ederek trafiğinizi arttırırlar.

Yeniden pazarlama, geri dönüşüm oranlarını (conversion) gözle görülür derecede arttırır.

Google Yeniden Pazarlama Reklamı Nedir?

Google Yeniden Pazarlama Reklamı Nedir?

Yeniden pazarlama, web sitenize veya markanıza geçmişte ilgi göstermiş internet kullanıcıları ile iletişim kurmanın en etkili yollarından biridir. Reklamlarınızı, Google’da ya da Google iş ortağı web sitelerde gezinen kullanıcıların karşısına çıkarmanızı sağlar, böylece marka bilinirliğinizi arttırırken hedef kitlenizin bir satın alma yapmasını da sağlamış olursunuz.

Google Yeniden Pazarlama Reklamlarının İşletmelere Faydası Nedir?

Google Yeniden Pazarlama Reklamlarının İşletmelere Faydası Nedir?

İşletmenizle, ürünlerinizle ya da sunduğunuz hizmetle ilgilenmiş, web sitenizi ya da sanal mağazanızı daha önce ziyaret etmiş internet kullanıcıları ile tekrar iletişim kurmak, bu kullanıcılara özel fırsatlar sunmak için Google Yeniden Pazarlama reklamlarını kullanabilirsiniz. Google Yeniden Pazarlama Reklamları ile marka bilinirliğinizi arttırabilir, satışlarınızı yükseltebilir ve web sitenizin trafiğini arttırabilirsiniz.

Google Pazarlama Reklamları hedef kitlenize odaklı reklamlar yapmanızı sağlar. Örneğin alışveriş sepetlerine bir ürün eklemiş fakat satın alma yapmamış ziyaretçilerinizi hedefleyen reklamlar yayınlayabilirsiniz. Buna ek olarak ziyaretçilerinize reklamınızın ne zaman gösterileceğini seçmeniz de mümkün. Böylece reklamlarınız, ziyaretçilerinizin önüne satın almaya eğilimli oldukları ya da sitenizi aktif olarak aradıkları bir anda çıkar.

Sitenizi geçmişte ziyaret eden internet kullanıcılarının reklamlarınızı tıklama oranı 2 ila 3 kat daha fazladır. Ayrıca Google Re-marketing Reklamları, reklam yorgunluğuna (ad fatigue) sebep olmaz, hatta ziyaretçileriniz bu reklamları ne kadar sık görürse sitenize geri dönüş yapma ihtimalleri o kadar artar.

Google Yeniden Pazarlama Reklamları Nasıl Çalışır?

Google Yeniden Pazarlama Reklamları Nasıl Çalışır?

Google Yeniden Pazarlama Reklamlarını entegre etmek çok kolay; web sitenize Google Yeniden Pazarlama kodunu ya da etiketini eklediyseniz eğer, sitenizi ziyaret eden internet kullanıcılarına, onlar sitenizden ayrıldıktan sonra bile ulaşabilirsiniz.

Google Yeniden Pazarlama Reklamları, cookies olarak da bilinen çerezler yardımıyla çalışmaktadır. Çerezler, internet kullanıcılarının ziyaret ettikleri siteleri ve bu sitelerdeki faaliyetlerinin kaydedildiği dosyalardır ve kullanıcının bilgisayarında depolanırlar. Bu dosyalar aracılığıyla internet kullanıcılarının karşılarına onları ilgilendirecek reklamlar çıkar. Örneğin bir bölgede otel aramış kişilerin karşısına uçak bileti reklamları ya da o bölgedeki araba kiralama şirketlerine ait reklamlar çıkabilir. Böylece, kullanıcı ihtiyacı olan ürün ya da servise, reklam veren de hedef kitlesine ulaşmış olur.

Google Yeniden Pazarlama Reklamlarını mümkün kılan çerezlerin ‘sürelendirilmesi’ de mümkündür. Bir başka deyişle reklam verirken sizin sitenizi ziyaret eden kullanıcıların 30 gün ya da 45 gün gibi bir süreyle reklamlarınızı görmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca reklamlarınızın kullanıcılara bu zaman aralığında ne sıklıkla ya da kaç kere gösterileceğini de seçebilirsiniz.

Google Yeniden Pazarlama Reklamları Nasıl Fiyatlandırılır?

Google Yeniden Pazarlama Reklamları Nasıl Fiyatlandırılır?

Google Yeniden Pazarlama Reklamlarının fiyatlandırması, şirketinizin tercih ettiği pazarlama stratejisi ve planı ile yakından alakalıdır, fakat genellikle, Google Yeniden Pazarlama Reklamları fiyat/performans oranı açısından en tatmin edici sonuçlar doğuran reklamlar arasında yer almaktadır.

Google Yeniden Pazarlama Reklamları Nasıl Oluşturulur?

Google Yeniden Pazarlama Reklamları Nasıl Oluşturulur?

Google Yeniden Pazarlama Reklamlarını işletmenizin ihtiyaçlarına göre kişiselleştirebilir ve düzenleyebilirsiniz. Belli ürünlerinizi ya da hizmetlerinizi öne çıkartabilir, banner veya video gibi farklı medya türlerini reklamlarınıza entegre edebilirsiniz.

Google Display Network ya da Google Search Network ile saniyeler içinde Google Yeniden Pazarlama Reklamları oluşturabilirsiniz. Google sitenizi Yeniden Pazarlama Reklamları için tararken sitenizde kullanılan görselleri reklam bannerlarına çevirme imkanını da sunar.

Dijital Karma ile Web Sitesi Trafiğinizi Satışa Dönüştürün!

Dijital Karma ile Web Sitesi Trafiğinizi Satışa Dönüştürün!

Bir araştırmaya göre bir web sitesini ziyaret edenlerin yalnızca %3’ü satın alma yapıyor. Dijital Karma’nın alanında uzman ekibi ile bu oranı 15%’e kadar yükseltmek mümkün!

Şirketinizin bilinirliğini arttırmak ve web sitenize gelen trafiği başarıyla satışa çevirmek için eşsiz Google Yeniden Pazarlama Reklam kampanyaları ve işletmenize özel reklam stratejileri sunuyoruz. Rakiplerinizden ayrışmak ve işletmenizi zirveye taşımak için bizimle iletişime geçin.

Benzer Hizmetler
Google Alışveriş Reklamları
Ürünlerinizin Google arama sonuçları sayfasının ilk sırasında listelenmek istiyorsanız, Google Alışv...
Devamını Oku
Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN)
Dünyada 2 milyondan fazla web sitesine dahil olan Görüntülü Reklam Ağı'dan faydalanarak markanızın y...
Devamını Oku
Gmail Reklamları
Kullanıcıların gelen kutusuna düşen Google Gmail Reklamları ile sitenizin trafiğini arttırabilir ve...
Devamını Oku
Teklif Al
Telefon WhatsApp Harita E-posta