İletişim
Türkçe English

Dünya üzerinde tam 675 milyon aktif kullanıcısı ile iş hayatına farklı bir çehre katan, iş ve çalışan bulma süreçlerini baştan aşağı değiştiren LinkedIn’de işletmenizin yerini güçlendirin. LinkedIn reklamları ile markanızın bilinirliğini arttırabilir, işletmenizi yeni kitleler ile tanıştırabilirsiniz.

Özellikle B2B iletişimde eşsiz ve etkili bir mecra olan LinkedIn ile hedef kitlenize ulaşmak artık çok kolay. Firmadan firmaya ticaretinizi güçlendirmek, markanızın imajını desteklemek ve profesyonel iş ağınızı genişletmek için LinkedIn reklamlarından yararlanabilir, farklı reklam modellerini kullanarak pazarlama hedeflerinize uygun reklam kampanyaları yürütebilirsiniz.

LinkedIn’in hassas ve detaylı hedefleme seçenekleri ile hedef kitlenize doğru zamanda, doğru mesaj ile ulaşın. Potansiyel müşterileriniz ve iş ortaklarınızla kuvvetli bir bağ kurun ve iletişiminizi taze tutun.

LinkedIn Reklamları Nedir? Avantajları Nelerdir?

LinkedIn Reklamları Nedir? Avantajları Nelerdir?

LinkedIn reklamları, pek çok sektörden profesyonele bir tık ile ulaşmanızı sağlar. Dünya üzerinde 600 milyondan fazla profesyonelin iş ağını genişletmek, iş ve çalışan bulmak, profesyonel satın alımlar yapmak için kullandığı LinkedIn ile işletmenizin kaderini değiştirebilir, markanızı bir sonraki adıma taşıyabilirsiniz.

LinkedIn reklamları, reklam verenlere pek çok avantaj sunmakta. Bu avantajların başında, LinkedIn’in erişim gücü gelmekte. Hemen her sektörden çok farklı tecrübe ve yaş aralığında milyonlarca kullanıcıya sahip bu mecrada milyonlara seslenebilir, markanızın imajını sıfırdan inşa edebilir ya da yepyeni kitlelere ulaşabilirsiniz.

LinkedIn reklamlarının sunduğu en önemli avantajlar arasında, mecranın eşsiz hedefleme seçenekleri gelmekte. Özellikle B2B iletişimde işletmelerin karşılaştığı zorlukların üstesinden gelmeyi hedefleyen LinkedIn reklamları ile pek çok farklı sektörden profesyonellere ulaşabilirsiniz. Geleneksel sosyal medya platformlarından farklı olarak yalnızca profesyoneller tarafından iş süreçleri için kullanılan LinkedIn’de yeni iş ortakları bulabilir ya da gelecekteki müşterilerinizle tanışabilirsiniz.

İşletmenizin LinkedIn’deki görünürlüğünü arttırmak ve profesyonel ağınızı genişletmek için LinkedIn reklamları vermeyi planlıyorsanız, dev bir bütçeye ihtiyacınız yok. İşletmenizin tanıtım bütçesini aşmadan reklam vermenize olanak tanıyan LinkedIn’in reklam çözümleri, her büyüklükten şirkete hitap eden kampanya seçenekleri sunmakta.

LinkedIn Reklamı Nasıl Verilir?

LinkedIn Reklamı Nasıl Verilir?

LinkedIn’de işletmenizin profesyonel ağını genişletecek reklamlar vermek çok kolay! Bunun için öncelikle LinkedIn Ads Kampanya Yöneticisi hesabı oluşturmalısınız. LinkedIn’de vereceğiniz bütün reklamları bu hesap üzerinden yönetebilir, geçmişteki kampanyalarınızın istatistiklerini inceleyebilir, hedeflemenizi detaylandırabilir ve açık arttırmalarınızı takip edebilirsiniz.

Yine bu hesap üzerinden LinkedIn reklamlarınızın kimler tarafından kaç kere görüntülendiğini, kaç tık aldığını, reklamlarınız aracılığı ile ne kadar mesaj aldığınızı görebilirsiniz.

LinkedIn Ads Kampanya Yöneticisi hesabınızı açtıktan sonra ne tür bir reklam vereceğinizi seçmelisiniz. LinkedIn’in sunduğu 3 farklı reklam arasında işletmenizin pazarlama hedeflerine ve müşteri kitlenize en uygununu seçtikten sonra reklamınızı oluşturmalı, hedef kitlenizi seçmeli ve bütçenizi ayarlamalısınız.

LinkedIn Reklam Modelleri Nelerdir? LinkedIn Reklamları Nerede Görünür?

LinkedIn Reklam Modelleri Nelerdir? LinkedIn Reklamları Nerede Görünür?

LinkedIn, reklam verenlere üç temel reklam modeli sunmaktadır:

  • Sponsorlu İçerik: Bu modelde reklamınız, LinkedIn kullanıcılarının zaman akışında normal bir gönderi gibi görünür. Görsel, metin ve link içerebilir.

  • Metin Reklamları: Bu modeldeki reklamlar her sayfada 4 tane olacak şekilde gösterilirler. Zaman akışında, şirket ve profil sayfalarının üst kısmında ve yanında gösterilirler ve yalnızca metinden oluşurlar.

  • Sponsorlu InMail: Bu modeldeki reklamlar ile LinkedIn kullanıcılarına e-mail yoluyla ulaşabilirsiniz.
LinkedIn Reklamları Nasıl Fiyatlandırılır?

LinkedIn Reklamları Nasıl Fiyatlandırılır?

LinkedIn reklamları, her bütçeye hitap eder, bu sebeple üç farklı fiyatlandırma yöntemi sunmaktadır:

  • Tıklama Başına Maliyet,

  • Bin Gösterim Başına Maliyet,

  • InMail reklamları başına Maliyet.
Dijital Karma ile Profesyonel Ağınızı Genişletin!

Dijital Karma ile Profesyonel Ağınızı Genişletin!

LinkedIn’de profesyonel ağınızı genişletmek, işletmenizin yeni iş ortakları ve müşterileri ile iletişime geçmek istiyorsanız hemen bize ulaşın; ihtiyaçlarınıza cevap veren, özgün bir LinkedIn reklam kampanyası planlayalım.

Benzer Hizmetler
Instagram Reklamları
İşletmenizi hedef kitlenize tanıtmak ve web sitenizin trafiğini yükseltmek istiyorsanız, Instagram r...
Devamını Oku
Facebook Reklamları
Dünyanın en çok kullanıcıya sahip sosyal medya platformu olan Facebook ile işletmenizi ve ürünlerini...
Devamını Oku
Twitter Reklamları
Bilinirliğinizi arttırmak ya da mevcut müşterilerinizle iletişim halinde kalmak için kullanabileceği...
Devamını Oku
Teklif Al
Telefon WhatsApp Harita E-posta