İletişim
Türkçe English

2 milyar kayıtlı kullanıcısıyla YouTube, her gün 1 milyardan fazla tıklanıyor. Platformun hemen her yaştan ziyaretçileri eğitim, sağlık, bakım ve güzellik, eğlence, müzik, spor, moda gibi yüzlerce farklı konu ve temada videolar izliyor, her girişlerinde sitede ortalama 12 dakika geçiriyorlar.

Özellikle 15-35 yaş grubunun video içerik tüketmek için en sık tercih ettiği mecralardan biri olma özelliğini koruyan YouTube, markanızı daha büyük kitlelere tanıtmak için benzersiz bir platform. Her gün 1 milyar saat videonun izlendiği YouTube’da her yaştan ve her coğrafyadan internet kullanıcısına ulaşmak çok kolay. Siz de internetin en çok tıklanan ikinci sitesinde milyonlarca insana ulaşmak istiyorsanız, YouTube reklamlarında yerinizi alın!

Size yol gösterecek bir uzmanın yardımı ile izleyenleri daha ilk saniyesinde etkileyecek ve marka bilinirliğinizi arttıracak YouTube reklamları hazırlamak çok kolay. YouTube’da reklam vermek ya da YouTube reklamları hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız bizimle iletişime geçin.

YouTube Reklamı Nedir?

YouTube Reklamı Nedir?

Sosyal medyanın dev isimlerinden biri olan YouTube, her geçen yıl artan izlenme oranları ve kayıtlı kullanıcı sayısıyla işletmelere, organizasyonlara ve markalara geniş bir kitleye hitap etme imkânı sunuyor. Bu sebeple en popüler reklam mecralarının başında gelen YouTube’da siz de reklam verebilirsiniz.

Konum, ilgi alanı, yaş gibi pek çok filtreleme seçeneği ile en doğru kitleye ulaşmanızı sağlayan YouTube’a yalnızca izleyiciler reklamınıza ilgi gösterdiğinde ödeme yaparsınız. Bir başka deyişle, web sitesi ya da sosyal medya profili ziyaretine, ürün görüntülemeye ya da alışverişe dönüşmeyen reklamlar için ödeme yapmanıza gerek yok!

 

Youtube Reklam Formatları

Youtube Reklam Formatları

Reklam verenlere detaylı istatistikler de sunan YouTube’a markanızın ihtiyaçları doğrultusunda pek çok farklı formatta reklam verebilirsiniz:

  • Atlanabilir yayın içi (in-stream) reklamlar

Atlanabilir yayın içi reklamlar YouTube’daki ya da Google video iş ortaklarının web siteleri ve uygulamalarında yer alan videoların öncesinde, sırasında ya da sonrasında gösterilir. İzleyiciler 5 saniye izledikten sonra reklamı atlayabilir. İzleyici videonuzun tamamını izler ya da videonuzla etkileşime geçerse ödeme yaparsınız.

  • Atlanamayan yayın içi (in-stream) reklamlar

Atlanamayan yayın içi reklamlar YouTube’da ya da Google video iş ortaklarının farklı platformlarında yayınlanan videolarında gösterilir. Bu tarz reklamlar videonun başında, sırasında ya da sonrasında gösterilebilir ve en fazla 15 saniye sürer. Reklamınız gösterildikçe ödeme yaparsınız.

  • Bumper reklamlar

Bumper reklamlar, en fazla 6 saniye sürer. Bu reklamlar, videodan önce, sonra ya da video sırasında gösterilebilir ve gösterime bağlı olarak ücretlendirilir. Özellikle marka bilinirliği ve erişim amaçlı kullanılır.

  • Video discovery reklamları

İzleyicilerin içerik keşfettiği alanlarda videonuzu öne çıkartan video discovery reklamını tercih ederseniz, yalnızca izleyiciler videonuzu izlediğinde ödeme yaparsınız.

  • Masthead reklamları

Masthead reklamları, kullanıcıların YouTube ana sayfasının en üst kısmında sessiz olarak otomatik oynatılır. Bu reklamlar yalnızca rezervasyon ile satın alınabilmektedir.

Karma’nızı Yükseltin!

Karma’nızı Yükseltin!

Hedef kitlenizin dikkatini çekecek, marka bilinirliğinizi arttıracak, ürün satışlarınızı katlayacak YouTube reklamları için devasa bir bütçe harcamaya ya da ödüllü bir yönetmenin peşine düşmeye gerek yok. Youtube reklamlarını fethetmek için size Dijital Karma yeter!

Yaratıcı fikirlerimiz ve dinamik ekibimizle işletmenizi rakipleri arasında öne çıkarmak ve hayallerinizi gerçekleştirmek için buradayız. Dijital ortamlarda bilinirliğinizi arttırmak ve Karma’nızı yükseltmek istiyorsanız hemen bizimle iletişime geçin!

Benzer Hizmetler
Google Arama Ağı Reklamları
Metin, dinamik arama, görsel ve video formatlarında reklam vermenize olanak tanıyan Arama Reklam Ağı...
Devamını Oku
Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN)
Dünyada 2 milyondan fazla web sitesine dahil olan Görüntülü Reklam Ağı'dan faydalanarak markanızın y...
Devamını Oku
Google Yeniden Pazarlama Reklamları
Yeniden hedefleme (re-targeting) olarak da bilinen yeniden pazarlama (re-marketing) reklamları, site...
Devamını Oku
Teklif Al
Telefon WhatsApp Harita E-posta